.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک؛
۳ تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ...
۳ تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند

به گزارش شمال نیوز، در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، دانشکده مامایی و پرستاری حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس، پزشکی و بیمارستان امام خمینی آمل منصوب شدند.

 

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی رامین یگانه را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل منصوب کرد. همچنین با حکم سید خسرو قاسمپوری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، میثم رضاپور نیز به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل منصوب شد.

 

کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با صدور حکمی عبدالله محمدی را به ریاست بیمارستان امام خمینی آمل منصوب کرد../مهر

 

تغییر مدیریتی در این دستگاه‌ها به علت حضور مسئولان در جلسه‌ای بوده که یک پزشک قانون شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و مدیران حاضر در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.

 

هنجارشکنی پزشک بدون حجاب در مراسمی درآمل سبب اعتراض مردم ولایتمدار استان مازندران شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.